Rikkes Fodklinik
Hospitalsapotek · Fodterapeut
Byagerparken 107, 4030 TuneHospitalsapotek · Fodterapeut
Byagerparken 107, 4030 TuneLæge · Hospitalsapotek
Lindevej 2B, 4030 TuneHospitalsapotek · Læge · Naturopat
Humlestien 11, 4030 TuneHospitalsapotek · Psykolog
Nordgårdsvej 109, 4030 TuneHospitalsapotek · Fodterapeut
ØSTERGADE 17, 4030 TUNEHospitalsapotek · Massage
Lundegårdsparken 23, c/o John F. Jensen, 4030 TuneHospitalsapotek · Psykolog
NØRREGADE 10, 4030 TUNENaturopat · Hospitalsapotek
Åkandevej 14, 4030 TuneHospitalsapotek · Psykolog
HASSELVEJ 30, 9260 GistrupDejlig rolig psykolog. Skøn at samtale med.
Læge · Hospitalsapotek
Idrætsvej 101, 2650 HVIDOVREJeg er fan
Hospitalsapotek · Massage
ERDALSVEJ 57, 2600 GlostrupHospitalsapotek · Fysioterapi
Krogebjerg 22, 2720 VANLOSENej nej, sikke et cirkus
Hospitalsapotek · Fodterapeut
Greve Midtby Center 2A, 2670 GREVENaturopat · Hospitalsapotek
Fløjterupvej 18, 2690 KARLSLUNDEHospitalsapotek · Massage
Stærkendevej 236, c/o Christian Bruhn, 2640 HEDEHUSENEHospitalsapotek · Psykolog
Skolevej 27, 2630 TAASTRUPHospitalsapotek · Fodterapeut
Tingstedvej 27, 2640 HEDEHUSENEHospitalsapotek · Massage
Mejerivej 7, c/o Signe louise Dittlau Christensen, 2690 KARLSLUNDEAkupunktur · Naturopat · Hospitalsapotek · Massage
Hovedgaden 23, 2690 KARLSLUNDEHospitalsapotek · Læge til naturopati
Lillegade 6, 2670 GREVEJeg er ked af dette, Da jeg normalt ikke giver udtryk for mine dårlige oplevelser, men jeg gør det, så andre ikke skal komme ud for samme! Jeg søger læge den syvende marts 2023, grundet jeg den sidste uge har kunnet mærke mine lunger, hver gang jeg var i bevægelse. Lægen mente ikke, jeg var syg, da prøven i fingeren var negativ. Dog prøvede hun stetoskopet to gane på min ryg! RESULTAT: Sygeplejerens svar: "Du fejler ikke noget"! Jeg tænkte, at jeg måske var for pibet, men da jeg stadig den syttende marts havde ondt i lungerne, ringede jeg atter til lægen klokken 08.30, for ikke at få samme person i røret, men desværre fik jeg samme person i røret, og jeg blev oplyst om, at jeg ikke fejlide noget, men jeg kunne da altid komme ned til ny undersøgelse, med "du kommer til at vente!" var svaret råbende! Smerterne blev ikke bedre, og det såkaldte frække svar, gjorde det ikke bedre! Jeg aflyste! 9. april blev jeg desværre nød til, at kontakte natlægen, som svarede "Lungebetændelse!
Læs merePerfekt arbejde. Løste de små problemer der opstod undervejs.
Læs mere