Den årlige EPSI-undersøgelse af kundernes tilfredshed med deres forsikringsselskab er netop blevet offentliggjort, og for tredje år i træk har Købstædernes Forsikring formået at øge tilfredsheden blandt sine privatkunder. Sidste år lå selskabet på en score på 78,3, som i år er steget med 1,4 point til 79,7, hvilket er markant over branchegennemsnittet på 77,4. Resultatet viser, at Købstædernes Forsikrings kundemæssige tilgang, som vi har givet overskriften: ”Vi er med dig”, bærer frugt. Undersøgelsen konkluderer således, at personlig kundekontakt betaler sig og at kunderne ønsker gennemskuelige og overskuelige produkter, som er nemme at forstå.
Din bedømmelse
Du skal give minimum én stjerne
Bedømmelse modtaget
Du vil inden for kort tid modtage en e-mail, hvori du kan bekræfte din bedømmelse.
Der er endnu ingen bedømmelser af denne virksomhed. Fortæl os om dine oplevelser!