IP telefoni til læger, tandklinikker og andre med brug for CPR integration til journal systemer Når patienten ringer i telefontiden f.eks. mellem kl. 8-9, bliver telefonnummer eller CPR-nummer verificeret i patient journalen. Lægen er derfor klar til telefonkonsultation med alle de relevante informationer med det samme. Mulighed for at betjene både indgående og udgående telefon opkald i dit læge journal system. Nedtrappe telefon-kø til lægerne, så der kan behandles patienter fra venteværelset kl. 9.00. Antallet af telefon linjer ind/ud af lægehuset er skalerbar, og kan hurtigt ændres med meget kort varsel. Komplet service på IP-telefoni 24/7/365. Ændringer og fejlretning kan ofte klares via opkobling fra service center. Ingen binding på IP omstillings løsning. Besparelse på driften - abonnementer, serviceaftaler og minut takster cirka 20-50% i forhold til eksisterende løsning. “Den bedste telefon løsning starter med den bedste rådgivning. Ring nu på 60 70 70 94 og book et
Din bedømmelse
Du skal give minimum én stjerne
Bedømmelse modtaget
Du vil inden for kort tid modtage en e-mail, hvori du kan bekræfte din bedømmelse.
Der er endnu ingen bedømmelser af denne virksomhed. Fortæl os om dine oplevelser!